Referent/referentka správního oddělení
ÚHKT Praha přijme referenta/referentku správního oddělen
Jaká bude Vaše náplň práce?
• Evidence a správa smluv v interním systému
• Uveřejňování objednávek a smluv v Registru smluv
• Práce se spisovou službou, datovou schránkou
• Zástup pokladny/podatelny
Jakou o Vás máme představu?
• SŠ nebo VOŠ vzdělání
• Zodpovědnost, spolehlivost, pečlivost, loajalita
• Aktivní komunikační dovednosti
• Ochota učit se novým věcem
• Znalost práce na PC na uživatelské úrovni (MS Word, MS Excel, Outlook)
• Výhodou praktická znalost programu Helios a elektronického systému spisové služby
• Výhodou znalost zákona č. 340/2015 Sb., o registru smluv a zákona č. 499/2004 Sb., zákon o archivnictví a spisové službě
• Výhodou nikoli však podmínkou je zkušenost s uveřejňováním smluv v Registru smluv (nástroj v ekonomickém systému Helios/nástroj pro Registr smluv na portálu Veřejné správy) a zkušenost s datovými schránkami
Co můžete u nás očekávat?
• Perspektivní a zajímavou práci na hlavní pracovní poměr u stabilního zaměstnavatele
• Zajímavé platové ohodnocení
• Částečná možnost práce na home office
• Flexibilní pracovní dobu
Nabízíme řadu zaměstnaneckých benefitů a výhod
• 5 týdnů dovolené
• 5 dní zdravotního volna (sick days)
• Příspěvek na stravování (stravenkový paušál nebo stravenky)
• Příspěvek na penzijní připojištění, doplňkové penzijní pojištění, dlouhodobé investiční produkty, pojištění dlouhodobé péče
• Odměny při životních jubileích
• Osobní konto zaměstnance, ze kterého možno jednorázově čerpat příspěvek na dovolenou, dětské tábory, kulturu, vitamíny, brýle (čočky)
• Očkování proti chřipce
• Pořádání dětských táborů včetně příspěvku na tábor
• Fotokroužek, knihovna, půjčovna sportovního inventáře
• Vlastní rekreační zařízení v Jizerských horách
Nástup možný ihned nebo dohodou.
V případě zájmu zašlete motivační dopis a profesní CV na e-mail: barbora.kaslikova@uhkt.cz