Menu
ÚHKT

Referent/referentka správního oddělení

ÚHKT Praha přijme referenta/referentku správního oddělen
 

Jaká bude Vaše náplň práce?
•    Evidence a správa smluv v interním systému
•    Uveřejňování objednávek a smluv v Registru smluv
•    Práce se spisovou službou, datovou schránkou
•    Zástup pokladny/podatelny

Jakou o Vás máme představu?
•    SŠ nebo VOŠ vzdělání
•    Zodpovědnost, spolehlivost, pečlivost, loajalita
•    Aktivní komunikační dovednosti
•    Ochota učit se novým věcem
•    Znalost práce na PC na uživatelské úrovni (MS Word, MS Excel, Outlook)
•    Výhodou praktická znalost programu Helios a elektronického systému spisové služby
•    Výhodou znalost zákona č. 340/2015 Sb., o registru smluv a zákona č. 499/2004 Sb., zákon o archivnictví a spisové službě
•    Výhodou nikoli však podmínkou je zkušenost s uveřejňováním smluv v Registru smluv (nástroj v ekonomickém systému Helios/nástroj pro Registr smluv na portálu Veřejné správy) a zkušenost s datovými schránkami

Co můžete u nás očekávat?  
•    Perspektivní a zajímavou práci na hlavní pracovní poměr u stabilního zaměstnavatele
•    Zajímavé platové ohodnocení
•    Částečná možnost práce na home office
•    Flexibilní pracovní dobu
Nabízíme řadu zaměstnaneckých benefitů a výhod    
•    5 týdnů dovolené
•    5 dní zdravotního volna (sick days)
•    Příspěvek na stravování (stravenkový paušál nebo stravenky)
•    Příspěvek na penzijní připojištění, doplňkové penzijní pojištění, dlouhodobé investiční produkty, pojištění dlouhodobé péče
•    Odměny při životních jubileích
•    Osobní konto zaměstnance, ze kterého možno jednorázově čerpat příspěvek na dovolenou, dětské tábory, kulturu, vitamíny, brýle (čočky)
•    Očkování proti chřipce
•    Pořádání dětských táborů včetně příspěvku na tábor
•    Fotokroužek, knihovna, půjčovna sportovního inventáře
•    Vlastní rekreační zařízení v Jizerských horách


Nástup možný ihned nebo dohodou.
V případě zájmu zašlete motivační dopis a profesní CV na e-mail: barbora.kaslikova@uhkt.cz