Obchodní referent
ÚHKT Praha přijme obchodního referenta
Jaká bude Vaše náplň práce?
- Komplexní zajištění dílčí a podpůrné obchodní činnosti pro jednotlivé úseky v ÚHKT.
Jakou o Vás máme představu?
• zodpovědnost, samostatnost, spolehlivost, bezúhonnost;
• logické myšlení, schopnost vyhledávat informace;
• organizační a komunikační schopnosti, týmová spolupráce, loajalita;
• znalost práce na PC na vyšší uživatelské úrovni (MS Word, MS Excel, Outlook);
• výhodou je praxe ve zdravotnictví, znalost zdravotnického materiálu, ale není podmínkou;
• orientace v elektronickém systému Helios výhodou;
Co bude Vaší pracovní náplní?
- průzkum a analýza trhu;
- komplexní administrace veřejných zakázek malého rozsahu;
- příprava technických specifikací ve spolupráci s odbornými odděleními;
- vystavování objednávek, jejich kontrola a plnění, následná evidence a kontrola faktur, dodacích lhůt či případná reklamace;
- komunikace s dodavateli;
- dodržování platné legislativy a vnitřních předpisů nemocnice.
Nabízíme řadu zaměstnaneckých benefitů a výhod
- 5 týdnů dovolené;
- 5 dní zdravotního volna (sick days);
- Příspěvek na stravování (stravenkový paušál i stravenky);
- Příspěvek na penzijní připojištění, doplňkové penzijní pojištění, dlouhodobé investiční produkty, pojištění dlouhodobé péče;
- Odměny při životních jubileích;
- Osobní konto zaměstnance, ze kterého možno jednorázově čerpat příspěvek na dovolenou, dětské tábory, kulturu, vitamíny, brýle (čočky);
- Očkování proti chřipce;
- Pořádání dětských táborů včetně příspěvku na tábor
- Fotokroužek, knihovna, půjčovna sportovního inventáře;
- Vlastní rekreační zařízení v Jizerských horách;
Nástup ihned nebo dohodou
V případě zájmu zašlete profesní CV na e-mail: hana.muchova@uhkt.cz