Menu
ÚHKT

Obchodní referent

ÚHKT Praha přijme obchodního referenta


Jaká bude Vaše náplň práce?
- Komplexní zajištění dílčí a podpůrné obchodní činnosti pro jednotlivé úseky v ÚHKT.

Jakou o Vás máme představu?
•    zodpovědnost, samostatnost, spolehlivost, bezúhonnost;
•    logické myšlení, schopnost vyhledávat informace;
•    organizační a komunikační schopnosti, týmová spolupráce, loajalita;
•    znalost práce na PC na vyšší uživatelské úrovni (MS Word, MS Excel, Outlook);
•    výhodou je praxe ve zdravotnictví, znalost zdravotnického materiálu, ale není podmínkou;
•    orientace v elektronickém systému Helios výhodou;

Co bude Vaší pracovní náplní?  
-    průzkum a analýza trhu;
-    komplexní administrace veřejných zakázek malého rozsahu;
-    příprava technických specifikací ve spolupráci s odbornými odděleními;
-    vystavování objednávek, jejich kontrola a plnění, následná evidence a kontrola faktur, dodacích lhůt či případná reklamace;
-    komunikace s dodavateli;
-    dodržování platné legislativy a vnitřních předpisů nemocnice.

Nabízíme řadu zaměstnaneckých benefitů a výhod    
-    5 týdnů dovolené;
-    5 dní zdravotního volna (sick days);
-    Příspěvek na stravování (stravenkový paušál i stravenky);
-    Příspěvek na penzijní připojištění, doplňkové penzijní pojištění, dlouhodobé investiční produkty, pojištění dlouhodobé péče;
-    Odměny při životních jubileích;
-    Osobní konto zaměstnance, ze kterého možno jednorázově čerpat příspěvek na dovolenou, dětské tábory, kulturu, vitamíny, brýle (čočky);
-    Očkování proti chřipce;
-    Pořádání dětských táborů včetně příspěvku na tábor
-    Fotokroužek, knihovna, půjčovna sportovního inventáře;
-    Vlastní rekreační zařízení v Jizerských horách;


Nástup  ihned nebo dohodou
V případě zájmu zašlete profesní CV na e-mail:  hana.muchova@uhkt.cz