Rychlý kontakt
Ambulance
+420 221 977 315
Lůžkové oddělení
+420 221 977 226
JIP
+420 221 977 294
Transplantační jednotka
+420 221 977 229
Ústav hematologie a krevní transfuze
Počet propuštěných pacientů: 49
Počet propuštěných (schopni/ochotni vyplnit dotazník): 40
Počet zpracovaných dotazníků: 14
Procento respondentů: 35 %
Spokojenost byla zjišťována u všech pacientů propuštěných a přeložených z lůžkových stanic ÚHKT v období od 1. 11. 2017 do 30. 11. 2017.
Spokojenost pacientů byla zjišťována pomocí dotazníku, který byl rozdělen do 8 okruhů otázek, v závěru s možností k vlastnímu vyjádření pacientů, součástí bylo i zjištění základních demografických dat (pohlaví, věková struktura, dosažené vzdělání a délka pobytu).
Pacienti byli dotazováni na průběh 1. kontaktu s jednotlivými kategoriemi personálu (lékaři, sestry, ostatní), na dojem z 1. kontaktu s pracovištěm a dojem z organizace a plynulosti průběhu příjmu na lůžko. 1. kontakt s jednotlivými kategoriemi pracovníků byl hodnocen u lékařů, vždy se představilo 100 % (v předchozím hodnocení vždy 87,5 %, občas 12,5 %), u sester odpověď představení vždy v 100 % (v předchozím období vždy 81,3 %, občas 18,8 %) a u ostatního personálu představení vždy v 71,4 % (v předchozím období 68,8 %), občas v 28,6 % (v předchozím období 31,3 %) a nikdy v 0 % (v předchozím období 0%). Organizaci a plynulost přijetí na lůžko hodnotilo pozitivně (tzn. známkou 1 či 2) 100 % pacientů (v předchozím hodnocení 100 %), 1. kontakt s ÚHKT hodnotilo jako velmi dobrý a profesionální 100 % (v předchozím hodnocení 100 %) dotazovaných.
Pozitivní hodnocení je trvale v hodnocení úklidu a hygieny, poskytování doplňkových služeb, návštěv apod. Kvalitu podávané stravy hodnotí jako velmi dobrou, či spíše dobrou (hodnocení známkou 1 či 2) zhruba 71 % (v předchozím období 75 %).
Výhrady k době ranního buzení se objevily 5x (tedy asi 36 %), známkou 1 či 2 hodnotilo zhruba 64 % (v předchozím hodnocení asi 87 %).
S rozsahem informací o chorobě a léčbě poskytovaných ošetřujícími lékaři bylo spokojeno zhruba 96 % respondentů (v předchozím období 100 %).
Pacienti byli dotazováni na pocit důvěry k ošetřujícím sestrám a na jejich chování a vystupování. Kladné odpovědi (hodnocení známkou 1 či 2) se objevily u 100 % respondentů (v předchozím hodnocení u 100 %), chování ostatního personálu na odděleních bylo hodnoceno kladně ve 100 % (v předchozím období 100 %).
S dosažitelností personálu a s rychlostí poskytnutí pomoci bylo spokojeno 100 % pacientů (v předchozím období 100 %).
Kladně, opět ve 100 % (v předchozím období 100 %), byl hodnocen dostatek soukromí při sdělování informací o zdravotním stavu a v průběhu vyšetřování a léčebných či diagnostických zákroků.
Součástí této položky byl i dotaz na seznámení s právy pacientů, plně seznámeno se cítilo všech 100 % pacientů (v předchozím období 88 %).
Informace od lékařů o režimu po propuštění do domácího ošetření považovalo za dostatečné zhruba 100 % pacientů (v předchozím období 100 %), od sester 100 % (v předchozím období 100 %) a od nutriční terapeutky zhruba 93 % (v předchozím období 100 %).
Celkově bylo spokojeno s péčí poskytovanou v ÚHKT asi 98 % pacientů (v předchozím období 100 %). Všichni měli pocit, že byli léčeni s úctou a respektem.
Celkem 5x se objevily vlastní připomínky pacientů, obsahovaly pochvaly za péči, odbornost a lidskost, za maximum předaných informací a rychlost řešení komplikací spojených s léčbou, bylo zmíněno několik jmen lékařů a sester z transplantační jednotky, JIHeP a lůžkového oddělení.
Ambulance
+420 221 977 315
Lůžkové oddělení
+420 221 977 226
JIP
+420 221 977 294
Transplantační jednotka
+420 221 977 229
Ambulance
Po – Pá:
7:00–18:00
Denní nemocnice
Víkendy:
9:00–13:00
Návštěvy
Lůžkové oddělení
Po – Ne:
13:00–18:00
JIP a Transplantační jednotka
Po – Ne:
13:00–18:00
Ústav hematologie a krevní transfuze
Budova B
U Nemocnice 2094/1
128 00 Praha 2
Nejbližší stanice metra: Karlovo náměstí (linka B)
Nejbližší stanice tramvaje: Karlovo náměstí (10, 16, 22), Moráň (3, 6, 10, 16, 18, 24)
Nejbližší stanice autobusu: U nemocnice (148), Karlovo náměstí (176)
Tyto webové stránky používají pro zajištění chodu cookies. Nastavení cookies Odmítnout vše Přijmout vše
Do odvolání omezení návštěv
Z důvodu vysokého výskytu respiračních onemocnění platí do odvolání omezení návštěv a to 1 osoba denně na 20 minut. Po celou dobu návštěvy musí mít návštěvník i pacient nasazen FFP2 respirátor.
Vstup do ambulancí i na všechna oddělení pouze s FFP2 respirátorem.
Děkujeme za pochopení.
No visits until further notice
Medical facility managers may prohibit visits to the locally worsened epidemiological situation in the workplace, always in consultation.
Thank you for your understanding.
The Institute of Hematology and Blood Transfusion is an expanding centre offering state‑of‑the art medicine and top-notch research, as well as a friendly and safe organization for both patients and personnel. Our mission – the meaning of existence of the IHBT – is to care, treat, educate and research.