Rychlý kontakt
Ambulance
+420 221 977 315
Lůžkové oddělení
+420 221 977 226
JIP
+420 221 977 294
Transplantační jednotka
+420 221 977 229
Ústav hematologie a krevní transfuze
Počet propuštěných pacientů: 42
Počet propuštěných (schopni vyplnit dotazník): 38
Počet zpracovaných dotazníků: 19
Procento respondentů: 50 %
Spokojenost pacientů byla zjišťována u všech pacientů propuštěných a přeložených z lůžkových stanic ÚHKT v období od 1. 6. 2016 do 30. 6. 2016.
Spokojenost pacientů byla zjišťována pomocí dotazníku, který byl rozdělen do 8 okruhů otázek, v závěru s možností k vlastnímu vyjádření pacientů, součástí bylo i zjištění základních demografických dat (pohlaví, věková struktura, dosažené vzdělání a délka pobytu).
Pacienti byli dotazováni na průběh 1. kontaktu s jednotlivými kategoriemi personálu (lékaři, sestry, ostatní), na dojem z 1. kontaktu s pracovištěm a dojem z organizace a plynulosti průběhu příjmu na lůžko. 1. kontakt s jednotlivými kategoriemi pracovníků byl hodnocen u lékařů, vždy se představilo 94,7 % (v předchozím hodnocení 90 %), občas 5,3 %, u sester odpověď představení vždy v 89,5 %, občas v 10,5 % (v předchozím období 90 %, resp. 10 %) a u ostatního personálu představení vždy v 68,4 % (v předchozím období 70 %), občas v 26,3 % (v předchozím období 25 %) a nikdy v 0 % (v předchozím období 5 %). Organizaci a plynulost přijetí na lůžko hodnotilo pozitivně (tzn. známkou 1 či 2) 100 % pacientů (v předchozím hodnocení 95 %), 1. kontakt s ÚHKT hodnotilo jako velmi dobrý a profesionální 100 % (v předchozím hodnocení 100 %) dotazovaných.
Pozitivní hodnocení je trvale v hodnocení úklidu a hygieny, poskytování doplňkových služeb, návštěv apod. Kvalitu podávané stravy hodnotí jako velmi dobrou, či spíše dobrou (hodnocení známkou 1 či 2) zhruba 89 % (v předchozím období 85 %).
Výhrady k době ranního buzení se objevily dvakrát (tj. asi 11 %), známkou 1 či 2 hodnotilo zhruba 89 %.
S rozsahem informací poskytovaných ošetřujícími lékaři bylo spokojeno 97,3 % respondentů (v předchozím období 97,5 %).
Pacienti byli dotazováni na pocit důvěry k ošetřujícím sestrám a na jejich chování a vystupování. Kladné odpovědi (hodnocení známkou 1 či 2) se objevily u 100 % respondentů (v předchozím hodnocení u 100 %), chování ostatního personálu na odděleních bylo hodnoceno kladně ve 100 % (v předchozím období 100 %).
S dosažitelností personálu a rychlostí poskytnutí pomoci bylo spokojeno zhruba 97,3 % pacientů (v předchozím období 100 %).
Kladně ve 100 % (v předchozím období ve 100 %) byl hodnocen dostatek soukromí při sdělování informací o zdravotním stavu a v průběhu vyšetřování a léčebných či diagnostických zákroků.
Součástí této položky byl i dotaz na seznámení s právy pacientů, plně seznámeno se cítilo asi 95 % pacientů (v předchozím období 100 %).
Informace od lékařů o režimu po propuštění do domácího ošetření považovalo za dostatečné zhruba 94 % pacientů (v předchozím období 100 %), od sester 100 % (v předchozím období 95 %) a od nutriční terapeutky 84,2 % (v předchozím období 100 %).
Celkově bylo spokojeno s péčí poskytovanou v ÚHKT 100 % pacientů (v předchozím období zhruba 97 %). Všichni pacienti měli pocit, že byli léčeni s úctou a respektem.
Celkem sedmkrát se objevily vlastní připomínky pacientů, obsahovaly pochvaly a poděkování za poskytnutou nadstandardní, příjemnou a citlivou péči, profesionální a pozitivní přístup, vstřícnost, ochotu a milé chování, bylo zmíněno několik jmen lékařů.
Ambulance
+420 221 977 315
Lůžkové oddělení
+420 221 977 226
JIP
+420 221 977 294
Transplantační jednotka
+420 221 977 229
Ambulance
Po – Pá:
7:00–18:00
Denní nemocnice
Víkendy:
9:00–13:00
Návštěvy
Lůžkové oddělení
Po – Ne:
13:00–18:00
JIP a Transplantační jednotka
Po – Ne:
13:00–18:00
Ústav hematologie a krevní transfuze
Budova B
U Nemocnice 2094/1
128 00 Praha 2
Nejbližší stanice metra: Karlovo náměstí (linka B)
Nejbližší stanice tramvaje: Karlovo náměstí (10, 16, 22), Moráň (3, 6, 10, 16, 18, 24)
Nejbližší stanice autobusu: U nemocnice (148), Karlovo náměstí (176)
Tyto webové stránky používají pro zajištění chodu cookies. Nastavení cookies Odmítnout vše Přijmout vše
Do odvolání zákaz návštěv
Z důvodů vysokého výskytu respiračních onemocnění platí do odvolání zákaz návštěv na lůžkových odděleních ÚHKT.
Děkujeme za pochopení.
Oddělení nemocniční hygieny
No visits until further notice
Medical facility managers may prohibit visits to the locally worsened epidemiological situation in the workplace, always in consultation.
Thank you for your understanding.
The Institute of Hematology and Blood Transfusion is an expanding centre offering state‑of‑the art medicine and top-notch research, as well as a friendly and safe organization for both patients and personnel. Our mission – the meaning of existence of the IHBT – is to care, treat, educate and research.